Обмін та повернення

Іноді трапляється така ситуація, коли ваш улюблений пристрій перестає працювати, або починає працювати некоректно. Що робити в такій ситуації? Для початку не потрібно панікувати, випийте чаю або кави, і заспокойтеся. Наші фахівці сервісного відділу прийдуть на допомогу і повернуть пристрою належний спосіб роботи.

Які товари мають гарантію?

На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.
Гарантія надається на термін, передбачений сервісної політикою виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину.

Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів у товарі при його отриманні.


Куди мені звернутися в разі потреби гарантійного обслуговування?

Ви завжди можете звернутися в наш магазин, і ми обов'язково допоможемо у вирішенні вашого питання.
Ми приймаємо на сервісне обслуговування товари тільки з оригіналами розрахункових документів, які видаються кожному покупцеві, зберігайте їх протягом всього терміну експлуатації:

  • гарантійний талон (з заповненими даними);
  • чек про покупку (з мокрою печаткою).


Чи можу я повернути товар, якщо він мені не підійшов?

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути товар належної якості, але тільки протягом 14 днів з моменту покупки. При цьому повинні бути дотримані всі вимоги:

  • товар не був у експлуатації, збережено його товарний вигляд;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені споживчі властивості, пломби і ярлики;
  • наявність розрахункового документа, що підтверджує покупку в нашому магазині.

Якщо ви купували аксесуари, то поверненню підлягають тільки «НЕ РОЗПАКОВАННІ». Якщо є сліди відкриття аксесуара і спроби вторинного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо.


Як бути з товаром, де необхідна допомога?

Незалежно від того, є ще гарантійний термін на товар, або вже немає - ви завжди можете звернутися до нас на лінію для отримання допомоги та рекомендацій щодо подальших дій.
Фахівці нашого сервісного центру візьмуть товар для діагностики, проведуть експертизу і приймуть рішення про подальші дії: ремонт пристрою, обмін товару, або повернення грошових коштів.

З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел.:

068-85-00-200

А коли гарантія не діє?

Відповідно до Закону України, гарантія втрачає силу в наступних випадках:

  • пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби, тощо;
  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;
  • вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в інструкція з експлуатації;
  • виріб пошкоджено, або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (не дотримання умов зарядки, передбачені виробником);
  • обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв.

Терміни гарантійного і пост-гарантійного обслуговування

Відповідно до Статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», термін гарантійного обслуговування визначається сервісним центром, та узгоджується з покупцем індивідуально, але не перевищує 28 днів з дати надходження товару на сервіс. В інших випадках, з причини відсутності запчастин, термін ремонту може займати понад зазначену.

З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел.: 068-85-00-200.

Товар добавлен в корзину

Закрыть
Закрыть